خبرگزاری کار ایران

وزارت بهداشت اعلام کرد:

کرونا جان ۴ ایرانی دیگر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۶۲

وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمارهای کرونایی کشور از شناسایی ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و جان باختن ۴ هموطن دیگر بر اثر ابتلا به این بیماری در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در تشریح آخرین آمارهای مربوط به واکسیناسیون، ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا در ایران اعلام کرد:

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۲۱۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۳۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۱۳۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۷۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۳۶۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۸ هزار و ۱۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۷۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز