خبرگزاری کار ایران

پایگاه جنوب شرق هلال‌احمر تجهیز شد/ رونمایی از اولین شبیه‌ساز زلزله و افتتاح ۲ پایگاه امدادی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۳۶

با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در کرمان و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از هشت دستگاه خودروی نجات، امدادی و سواری و تجهیزات امداد و نجات در پایگاه جنوب شرق هلال احمر در کرمان رونمایی و ۲ پایگاه امدادونجات در این استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ پیرحسین کولیوند با همراهی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر صبح امروز با حضور در پایگاه جنوب شرق هلال احمر کرمان از این مجموعه بازدید کرد که در این بازدید، از هشت دستگاه خودروی نجات، امدادی و سواری این جمعیت رونمایی شد. 

کولیوند در ادامه از دومین مرحله طرح نذر آب ۵، به تعداد ۹۱ تانکر برای مناطق جنوب و شرق استان و همچنین توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی یک ماهه شامل ۱۰ قلم موادغذایی به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال بازدید کرد. طرح نذر آب از سال ۹۷ در کرمان به منظور برطرف شدن خشکسالی در مناطق جنوب و شرق استان آغاز و تاکنون ۵ مرحله از این طرح عملیاتی شده است. 

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه سفر دو روزه خود به کرمان، امروز پنجشنبه با حضور در مرکز آموزش‌های تخصصی امدادونجات هلال احمر، اولین شبیه ساز زلزله در سطح کشور، پایگاه کوهستان امدادونجات واقع در صاحب الزمان کرمان و پایگاه امداد و نجات یادمان سردار علی ماهانی واقع در شهر ماهان را افتتاح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز