خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گذرنامه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

علت بروز تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌‌ها مربوط به فراجا نبود/ جبران عقب‌ماندگی‌ها با برقراری شیفت شب پلیس گذرنامه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۱۲

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه کشور با تأکید بر این که مشکل ایجادشده در زمینه تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌ها مربوط به فراجا نبود، گفت: مشکل مربوط به تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌ها فعلا حل شده است و اکنون همکاران ما روزانه به اندازه ۲.۵ تا ۳ برابر شرایط عادی فعالیت می‌کنند تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌های به وجود آمده در این زمینه را جبران کنیم و در روزهای آینده نوبت‌ها را به روال معمول برگردانیم.

سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درباره علت بروز تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌ها در هفته‌های اخیر به خبرنگار ایلنا گفت: علت تأخیری که اخیرا پیش آمده، مربوط به اقدام اولیه‌ای است که یکی دیگر از مجموعه‌ها باید قبل از مرحله صدور یا تمدید گذرنامه توسط فراجا انجام بدهد، اما چون آن مجموعه اخیرا نتوانسته است کار خود را به موقع انجام دهد، این مشکل به وجود آمده است. 

وی افزود: با وجود مشکل ایجادشده در این زمینه، فراجا همواره پیگیر حل این مشکل بوده است و پیرو جلساتی که با وزارت کشور برگزار کرده‌ایم، از هفته گذشته به فرآیند صدور و تمدید گذرنامه سرعت داده‌ایم، به نحوی که حتی در روز عید میلاد حضرت علی (ع) نیز با وجود این که یک روز تعطیل به حساب می‌آمد، همکاران ما در اداره حضور داشتند و به مردم خدمات‌رسانی کردند. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما روزانه به اندازه ۲.۵ تا ۳ برابر شرایط عادی فعالیت می‌کنند و شیفت‌های خدمتی را در این حوزه افزایش داده‌ایم و حتی شیفت شب نیز برای همکاران خود قرار داده‌ایم و با مجموع این اقدامات توانسته‌ایم تا کنون بخشی از عقب‌ماندگی‌های به وجود آمده در زمینه صدور یا تمدید گذرنامه‌ها را جبران کنیم. 

ذوالقدری در ادامه تاکید کرد: مشکلی که درباره تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌ها به وجود آمده بود، مربوط به فراجا نبود، بلکه به یکی دیگر از مجموعه‌ها مربوط می‌شد و خود ما نیز پیگیر بودیم که این مشکل حل شود. اکنون نیز همچنان به کار مضاعف خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در روزهای آینده نوبت‌ها را به روال معمول برگردانیم. 

وی در پایان تصریح کرد: مشکل مربوط به تأخیر در صدور یا تمدید گذرنامه‌ها فعلا حل شده و از روز یکشنبه هفته گذشته (۹ بهمن) وضعیت بهتر شده است، ولی بازهم ما پیگیری می‌کنیم که انشاءالله مشکل جدیدی در این زمینه ایجاد نشود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز