خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۲۳

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا شنبه آینده در برخی مناطق کشور و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در نوار شمالی و غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی سامانه بارشی امروز نیمه غربی کشور دامنه های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، نیمه شمالی فارس بوشهر، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سواحل دریای خزر را فراگرفته و باعث بارش برف باران و وزش باد می‌شود.

فردا بارش‌ها در شمال غرب غرب و شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سواحل دریای خزر دامنه و ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ادامه دارد.

روز پنجشنبه در نوار شمالی و غرب کشور بارش برف و باران وزش باد و کاهش دما پیش بینی شده است. برای روز جمعه نیز بارش‌ها در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز تضعیف شده و بارش برف و باران در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده بارش ها در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات البرز و برخی مناطق مرکزی کشور ادامه دارد.

از فردا تا جمعه در نوار شمالی و غربی کشور کاهش نسبی دما روی می‌دهد و در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است.

همچنین امروز توده گرد و خاک شکل گرفته روی عراق تا ساعات آینده نوار غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده و به همین دلیل احتمال وقوع گرد و خاک در غرب و جنوب غرب وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز