خبرگزاری کار ایران

ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران به خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۲۰

نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی با حضور مجید آرون - معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران - و مرتضی شهسوار - رئیس شورای اسلامی شهر خوی - و چند تن از مدیران شهری خوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا مجید آرون در این نشست ضمن انتقال پیام شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر تاکید خدمت رسانی به شهروندان در مناطق زلزله زده شهرستان خوی اقدامات و کمک های شهرداری تهران در این خصوص را تشریح کرد.

وی  از ورود نخستین محموله کمک های شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی خبر داد و گفت:  ۶۰ چشمه از سرویس‌های بهداشتی سیار در قالب ۳ کانتینر از ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارسالی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرداری خوی رسیده و مابقی در مسیر اعزام به شهرستان خوی هستند. در این تحویل سرویس‌های بهداشتی پرتابلی با توجه به اهمیت موضوعات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده و رفع مشکلات شهروندان ساکن در اسکان اضطراری جهت توزیع تحویل نماینده شهرداری خوی شد.

آرون افزود: حدود ۴۲۰ تخته پتو و ۱۱۰ تخته چادر نیز از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تامین و به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است.

به گزارش سایت شهر مرتضی شهسوار - رئیس شورای اسلامی شهر خوی - از اقدامات شهرداری تهران مبنی بر ارسال تجهیزات و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز