خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

برنامه پشتیبان آموزشی «برپا»؛ گامی به سوی عدالت تربیتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۸۶

«حمیدرضا خان محمدی» معاون وزیر و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با مشارکت ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کشور، سامانه‌ای تحت عنوان «برپا» به منظور پشتیبانی آموزشی از دانش آموزان نیازمند طراحی شد و نهم بهمن ماه جاری با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش و «علی آقامحمدی» جانشین وزیر کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه عدالت تربیتی، خان محمدی در این رابطه اظهار کرد: هدف اصلی راه‌اندازی این سامانه شناسایی و حمایت علمی از دانش‌آموزان نیازمند است. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق عدالت تربیتی در سراسر کشور، ایجاد فرصت دسترسی همگانی به آموزش و امکانات آموزشی است. قرارگاه جهادی با کمک معاونت‌های آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه تلاش می‌کند فاصله دانش آموزان با دسترسی‌های آموزشی را کاهش دهد و بستر را برای بهره مندی مستمر دانش آموزان از روش‌ها و محتواهای به روز آموزشی فراهم آورد. 

معاون وزیر گفت: البته سامانه «برپا» صرفاً یک سامانه شناسایی و اتصال مدیریتی است و محتواها و کلاس‌های آموزشی در بستر شبکه شاد تبادل می‌شود. معلمان شاغل و بازنشسته‌ای که علاقه مندند بخشی از وقت خود را برای کمک درسی به دانش‌آموزان نیازمند قرار دهند، با ورود به این سامانه آمادگی خود را اعلام می‌کنند و دانش آموزان نیز در طرف مقابل از ظرفیت این معلمان بهره‌مند خواهند شد. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در پایان افزود: این فعالیت یک اقدام خداپسندانه و یک نوع نذر فرهنگی است که با اختصاص زمانی محدود، اجری نامحدود نصیب مشارکت کنندگان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز