خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم به خوزستان سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و در ادامه بازدیدهای استانی خود از مراکز آموزش عالی، شامگاه یکشنبه وارد اهواز شد. معارفه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و افتتاح پردیس تخصصی نفت از جمله برنامه‌های زلفی گل در سفر به خوزستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، محمدعلی زلفی‌گل درباره سفر خود به استان خوزستان، بیان کرد: در این سفر بازدیدی از دانشگاه‌های استان خوزستان خواهیم داشت و دیدارهایی با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: برگزاری نشست با هیئت‌امنای دانشگاه‌های استان خوزستان از دیگر برنامه‌های این سفر است و آیین تکریم رئیس پیشین دانشگاه شهید چمران اهواز نیز برگزار می‌شود. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خاطرنشان کرد: حضور در یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در مناطق جنگی از دیگر برنامه‌های این سفر است. 

زلفی گل گفت: در این سفر پردیس تخصصی نفت در پارک علم و فناوری خوزستان به بهره برداری می‌رسد و از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان این پارک بازدید خواهم کرد. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شب گذشته در بدو ورود به استان خوزستان بر مزار مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی نماینده فقید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در استان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز