خبرگزاری کار ایران

انتخاب نماینده شورا در شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۷۹

نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران و همچنین نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، انتخاب نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران و همچنین نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری با ۱۶ رأی از ۲۰ رأی مأخوذه به عنوان نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران انتخاب شد.

سپس اعظم آهنگر، نادر منصور کیایی، محمد قربانی، رضا قاضی دیزجی، محمدحسین نوروزی و امید محمودی به عنوان نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز