خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران:

تا پایان سال تمام دستورالعمل‌ها درباره ساختمان‌های ناایمن اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۳۷

دادستان تهران گفت: ساختمان‌های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند و مسئولیت نهادهای متولی در حل مشکلات این مسأله کاملا مشخص است.

به گزارش ایلنا به نقل از میزان، علی صالحی اظهار کرد: دادستانی تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن به صورت هفتگی جلسات مداومی را برگزار می‌کند که در جلسه اخیر مصوب شد تا پایان سال جاری تمامی دستورالعمل‌ها توسط نهادهای متولی و مالکان ساختمان‌های ناایمن اجرایی شود.

وی افزود: جلسه اخیر با حضور نماینده دادستانی تهران، شهرداران نواحی ۲۲ گانه پایتخت، مسئولان سازمان آتش نشانی، نمایندگان شورای شهر و بیش از ۱۰۰ نفر مالکان و متصرفان ساختمان‌‎های ناایمن اعم از دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های آتش نشانی تهران برگزار شد و هشدارهای لازم به حضار داده شده است.

دادستان تهران با بیان این‌که «ساختمان‌های ناایمن پایتخت مانند بمب ساعتی عمل می‎کنند»، تصریح کرد: به تمام مالکان ساختمان‌های ناایمن هشدار داده شد تا پایان سال جاری، تمامی دستورالعمل‌های ایمن سازی را رعایت و نسبت به ایمن سازی ساختمان‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت دادستانی تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار احتمالی، با متخلفان برخورد و اقدامات قاطعی را علیه متخلفان این حوزه لحاظ خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز