خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران:

آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو جان ۳۰۰ نفر را نجات دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۶۸۲

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ۱۶ آتش‌نشان شهید در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو جان خود را دادند تا جان ۳۰۰ نفر دیگر را نجات دهند.

به گزارش ایلنا، قدرت الله محمدی در مراسم سالگرد شهدای حادثه پلاسکو که امروز با حضور خانواده ۱۶ آتش‌نشان شهید در حادثه ریزش این ساختمان و جمعی از مسئولان برگزار شد،  با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۶۰ شهید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت:‌ امروز آتش نشانان ما در این مراسم حضور دارند و غصه می‌خورند برای عزیزانی که از دست داده‌اند. پلاسکو قد خم کرد و  سروقامتان آتش‌نشان را با خود برد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد:‌ شهید مستوفی در خانه بود از پای تلویزیون حادثه را دید و به دل حادثه زد. شهید امینی بلیت سفر به خارج از کشور برای انجام ماموریت داشت اما ایستاد و وقتی از بی‌سیم وقوع حادثه را شنید خود را به محل رساند. حسین سلطانی برای نجات همکار مصدومش وارد پلاسکو شد و دیگر برنگشت و ... . شغل، ایثار و جان دادن آتش نشانان این چنین است وقتی می‌گوییم این شغل نیست، بلکه عشق و جوانمردی است به این دلیل است.

وی ادامه داد: وقتی همه از حادثه پلاسکو در حال فرار بودند ۱۶ عزیز ما به دل حادثه رفتند تا جان ۳۰۰ نفر از مردم را نجات دهند، آنها با اینکه فاجعه را می‌دیدند اما باید می‌رفتند تا حتی جان یک نفر را نجات دهند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری شهر، محمدی با بیان اینکه این روحیه ایثار و گذشت همچنان باقی است؛ گفت:: ما ۶۰ شهید آتش‌نشان داریم، ما مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم و تا پای جان نیز بر این عقیده خواهیم ماند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین با اشاره به حضور خانواده شهدای پلاسکو در محل گفت:‌ اکنون میزبان این عزیزان هستیم تا بتوانیم از خون پاک شهدا دفاع کنیم و بگوییم خانواده شهدای آتش‌نشان بر روی چشمان ما جای دارند. این حادثه سخت و دلخراش را به ملت ایران و خانواده شهدا تسلیت می گوییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز