خبرگزاری کار ایران

اعلام محورهای مسدود/آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۵۰

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی و محورهای مسدود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی اعلام کرد: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه  و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است. ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این مرکز با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اعلام کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اصفهان ، فارس ، کرمان ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان و بوشهر گزارش شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر اعلام کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد.

براساس اعلام این مرکز محور شریانی ریگان – ایرانشهر، محور غیر شریانی، پونل  - خلخال،‌ محورهای فصلی، لاسم - ارجمند،‌ وازک - بلده،‌ سروآباد – پاوه،‌ سی سخت – پادنا،‌ جدید هشتگرد – طالقان،‌ گنجنامه - تویسرکان مسدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز