خبرگزاری کار ایران

معاون علمی رییس جمهور:

مسیر نخبگانی را با همفکری نخبگان هموار می‎‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۲۱

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با تاکید براینکه، معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان باید توسط نخبگان حکمرانی شوند، گفت: از بدو حضورم در این معاونت، همواره دیدگاه‌های موجود را برای هم‌افزایی و هموار کردن مسیر با همفکری نخبگان کشور مطرح کردم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در ادامه سفرهای استانی خود به یزد رفت و ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و خلاق در پارک علم و فناوری این استان، در نشست هم اندیشی با نخبگان یزدی حاضر شد و به گفت و گو با آنها پرداخت.

رییس بنیاد ملی نخبگان در این نشست، هدف از برگزاری چنین برنامه هایی را شنیدن سخنان نخبگان فعال و موثر استان ها دانست و افزود: دیدار با نخبگان یزدی هم شیرین بود هم کارگشا و نکاتی پیرامون حوزه نخبگان و نیز مسائل کشور مطرح شد.

وی افزود: از بدو حضور در معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان همواره دیدگاه های موجود در حوزه توسعه بنیاد نخبگان و معاونت علمی را بامستعدان و نخبگان استان مطرح میکنم تا ان شالله بتوانیم با هم افزایی مسیر نخبگان را هموار کنیم و اعتلا ببخشیم.

دهقانی فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تبیین حکمرانی نخبگان گفت: بر این باوریم که معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان دو نهادند که باید توسط نخبگان، مدیریت و حکمرانی شوند و این گونه نشست ها نیز در همین راستا است.

وی همچنین با اشاره به مطالب مطرح شده دراین نشست توسط نخبگان یزدی، بر استفاده از این نقطه نظرات تاکید کرد و گفت: توجه نخبگان به مسائل گوناگون جامعه نیز برای ما دارای اهمیت بسیاری است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: برای رفع مشکلات نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این نشست، نخبگان یزدی حاضر بخشی از دغدغه های خود از جمله برگزاری جشنواره منطقه ای اختراعات، راهکارهای اثرگذاری بیشتر نخبگان در جامعه و تامین شغل و مسکن نخبگان را با روح الله دهقانی فیروزآبادی مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز