خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

نخستین رویداد "نوآیند" با موضوع مسایل اجتماعی نوپدید برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۶۵

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: نخستین رویداد "نوآیند" با موضوع مسایل اجتماعی نوپدید با همکاری وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد عباسی افزود: موضوع مداخله در پیشگیری، کنترل و کاهش مسائل و معضلات اجتماعی، یکی از ارکان و استوانه­ های مهم در امر سیاست­ گذاری و مورد تأکید مکرر و مؤکد رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: از این رو، سازمان امور اجتماعی کشور در راستای شناسایی و مدیریت نظام مسائل و آسیب­ های اجتماعی کشور، حسب مأموریت ذاتی و تکالیف قانونی خود، نخستین رویداد "نوآیند" با موضوع مسائل اجتماعی نوپدید را با مشارکت مرکز پژوهش ­های مجلس شورای اسلامی و بنیاد ایران آینده برگزار می­ کند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: سلسله رویداد آخر هفته نوآیند با هدف افزایش خلاقیت جمعی در حدس و کشف مسأله‌های نوپدید آینده حکمرانی و قراردادن این مسائل در اختیار نظام حکمرانی، سیاست­ گذاری و تقنینی کشور برای مواجهه پیش­ دستانه و آینده ­نگرانه با مسائل مختلف مورد اشاره، تعریف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز