خبرگزاری کار ایران

نرجس سلیمانی:

آلودگی هوا موضوعی در سطح ملی است، نباید سیاسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۹۴

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شان مردم تهران نیست که در کنار برخی مشکلاتی که تحمل می‌کنند با آلودگی هوا نیز درگیر باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، نرجس سلیمانی با تاکید بر اینکه موضوع آلودگی هوا بحث کلان است، یادآور شد: بهتر بود رسانه هایی که با بی انصافی به دنبال متهم می گردند، حرفه‌ای پیش می‌رفتند و اهمیت مساله را در نظر می‌گرفتند. بهتر بود به عنوان مثال دستگاه‌های مرتبط را بسیج می‌کردند نه آنکه موضوع را سیاسی کنند.

وی با اعلام اینکه ۲۶ دستگاه در آلودگی هوا دخیل هستند، تصریح کرد: این وضعیت شایسته مردم تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام نیست و همه باید پاسخگو باشند؛ هیچ‌کسی نباید تقصیر را بر گردن مسئولی دیگر بیاندازد و او را پاسخگو بداند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه در سطح ملی باید در خصوص آلودگی هوا پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در موضوع آلودگی هوا، تنها صحبت از پایتخت نیست بلکه شهرهای بزرگ نیز درگیر آن هستند. آلودگی هوا در تهران به دلیل بزرگ بودن، جمعیت زیاد و  اهمیت خاصی که دارد، پررنگ تر است اما شهرهای دیگر نیز به آلودگی دچار هستند.

وی ادامه داد: در شان مردم نیست که در کنار برخی مشکلاتی که تحمل می‌کنند با آلودگی هوا نیز درگیر باشند. حتما باید رسیدگی صورت بگیرد که این وظیفه تمام دستگاه‌های مرتبط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز