خبرگزاری کار ایران

آلودگی هوای تهران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۳۲

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۱۴۱ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش ایلنا، آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته هوای ناسالم را تجربه کرده و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۶۰ قرار داشته و صبح امروز با کاهش غلظت آلاینده ها، شاخص روی عدد ۱۴۱ قرار دارد.

با توجه به هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس توصیه می شود که کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی از فعالیت سنگین و طولانی خارج از منزل خودداری کنند.

گفتنی است امروز با توجه به کاهش غلظت آلاینده ها و بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، کلاس های درس در مدارس تهران به صورت حضوری برگزار شد.

بر اساس جداول و آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلودگی هوا فردا نیز در پایتخت ادامه خواهد یافت.

آمار مقایسه ای شرکت کنترل کیفیت هوا نشان می دهد که تهران در سال جاری ۲ روز هوای پاک، ۱۴۸ روز هوای قابل قبول، ۱۱۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۳ روز هوای ناسالم، ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز خطرناک را تجربه کرده و این در حالی‌ست که تعداد روزهای پاک سال قبل ۲ روز، هوای قابل قبول ۲۰۳ روز، هوای ناسالم برای گروه های حساس۸۱ روز، هوای ناسالم ۶ روز و آمار روزها با هوای بسیار ناسالم و خطرناک، صفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز