خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیستمین شنبه امید و افتخار انجام می‌شود؛

افتتاح ۴ مرکز توانمندسازی و ۵۰۵ معبر بهسازی شده در بافت فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۰۸

سخنگوی شهرداری تهران از بهره‌برداری از چهار مرکز توانمندسازی و ۵۰۵ معبر بافت فرسوده، شنبه ۱۷ دی ماه همزمان با بیستمین شنبه امید و افتخار، چهار مرکز توانمندسازی در تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر عبدالمطهر محمدخانی اظهار کرد: روز شنبه ۱۷ دی ماه و در بیستمین شنبه امید و افتخار، مرکز کارآفرینی برادران شهید حسنی، مرکز توانمندسازی کوثر شماره سه واقع در منطقه هشت، مراکز توانمندسازی ۱،۲،۳،۴ و ۵ واقع در منطقه چهار و مرکز توانمندسازی و تولیدی کالای حجاب با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.

سخنگوی شهرداری تهران یادآور شد: مرکز کارآفرینی برادران شهید حسنی با ۹۵۰ متر مربع فضای عمومی کار، در زمینه تولید پوشاک با توسعه فعالیت خود، تعداد نیروهای انسانی شاغل را ۱۷ تا ۲۰ کارگر به ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر افزایش خواهد داد. این مرکز مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق است و با استفاده از مواد اولیه داخلی به تولید محصولات کاملا ایرانی خواهد پرداخت.

وی همچنین تصریح کرد: مرکز توانمندسازی کوثر شماره سه واقع در خیابان ۱۶ متری دوم یکی از پنج مرکز توانمندسازی منطقه هشت است که به تولید پوشاک مردانه می پردازد.

محمدخانی با بیان اینکه در این مرکز تعداد ۲۰ نفر از زندانیان رأی باز، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست فعالیت خواهند کرد، گفت: با توجه به عدم بهره مندی این افراد از مهارت و نیاز آنها به مهارت آموزی، این مرکز به دستور شهردار تهران به صورت رایگان در اختیار بهره بردار قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بهره برداری پنج مرکز توانمندسازی در مناطق چهار، هشت، ۱۰ و ۱۷ در دوره ششم مدیریت شهری انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از مراکز منطقه ۴ در عرصه تولید شمع های دست ساز تزئینی و دیگر مرکز این منطقه در زمینه تولید پوشاک راه اندازی شده اند، اظهار کرد: همچنین مرکز منطقه هشت در تولید پوشاک آقایان، مرکز منطقه ۱۰ در زمینه خیاطی و منطقه ۱۷ در تولید پوشاک( الیاف پنبه) فعالیت خواهند کرد.

وی به دیگر برنامه بیستمین شنبه امید و افتخار اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۰۵ معبر در بافت فرسوده مناطق ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۷ بهسازی شده که همزمان با شنبه بیستم به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

محمدخانی، هزینه بهسازی این معابر را دو هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۵۶ هزار و ۵۶۶ تن آسفالت ریزی و ۲۹ هزار و ۷۶۲ متر مربع اجرای عملیات نهر در این طرح انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز