خبرگزاری کار ایران

چهارقلوهای تهرانی مورد حمایت ویژه قرار گرفتند/دستور تامین شیرخشک و پوشاک چهارقلوها

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۵۹

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با چهارقلوهای خانواده بزرگ شهرداری تهران بر حمایت حداکثری از آنان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات احتماعی شهرداری تهران، در راستای محور نوبهار از بسته خرسند ساز و ایجاد مشوق های فرزند آوری و استحکام بنیان خانواده، محمد بنی حسن مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با خانواده چهارقلوهای شهرداری منطقه ۴ دیدار کرد.

در این دیدار بنی حسن ضمن تبریک تولد این چهار نوازد و در راستای دستورالعمل محور نوبهار بسته خرسند ساز مبنی بر اعطاء تسهیلات فرزندآوری به کارکنان شهرداری تهران، دستور لازم جهت حمایت حداکثری و تامین شیر خشک و پوشاک چهارقلوها را صادر کرد.

لازم به ذکر است در راستای رونمایی از بسته خرسند ساز شهرداری تهران که آبان ماه امسال به انجام رسید، تخصیص تسهیلات ویژه ازدواج و فرزند آوری نظیر اعطاء وام به قید فوریت، بدون ضامن و معطلی و پرداخت کمک هزینه تولد کودکان کارکنان شهرداری تهران توام با تامین بسته حمایتی ویژه نظیر پوشاک نوزاد و تغدیه ویژه مادر به تمامی مناطق و واحدهای غیر مستقل شهرداری تهران ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز