خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

حاج قاسم سلیمانی تجسم عینی شعار «زن، زندگی، آزادی» بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۶۹

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، حاج قاسم سلیمانی را تجسم عینی شعار «زن، زندگی، آزادی» توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در یکصد و نوزدهمین جلسه دوره ششم شورای شهر در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حوادث اخیر کشور و سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در حالی که در ماه های اخیر، دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» به میدان آمده اند که حاج قاسم تجسم عینی و عملی این شعار بود و سال ها برای آزادی و بهبود وضعیت زندگی مردم و کرامت زنان ایران و جهان اسلام تلاش کرد و در نهایت در همین راه به شهادت رسید.

وی افزود: متاسفانه عده ای در عملیات روانی اخیر دشمن فریب خوردند، اما اکثریت قاطع مردم نشان دادند که هم از رسانه ها و هم از مسئولان یک گام جلوتر هستند و مرز بین دروغ و واقعیت را می شناسند.

آخوندی ادامه داد: در جنگ رسانه ای اخیر فهمیدیم که رسانه های ما نیاز دارند که جهاد تبیین را بیاموزند و از پشت پرده ها رونمایی کنند، در غیر این صورت ضربات دیگری از دشمن خواهیم خورد؛ دشمنی که با تحریکات تبلیغاتی، اثرگذاری فکری، ایجاد تشویش و حتی آموزش ساخت سلاح و انجام عملیات مسلحانه، نقش بارزی در این آتش افروزی داشت، در حالی که ما در بخشی از جبهه خودی دچار سکون و سکوت شدیم و برخی خواص در دشمن شناسی و جهاد تبیین نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی کردند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: حالا که تب این جنگ همه جانبه با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران فرونشسته است و مردم ایران نشان دادند که در این طوفان همچنان بانشاط، متدین و پایبند به ارزش ها هستند، مسئولان باید با کار و تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت، در مسیر حل مشکلات گام بردارند و با حفظ وحدت، یکپارچگی و دوری از مشکلات به وظایف خویش عمل کنند.

تا وقتی پرچم اسلام در ایران افراشته است، دشمنی ها ادامه خواهد داشت

آخوندی با بیان این که ایران اسلامی امروز در مسیر پیشرفت و نقش آفرینی در نظم نوین جهانی قرار دارد، عنوان کرد: پیشرفت ایران اسلامی موجب شده است که دشمنان حرکت رو به رشد ملت ما را درنیابند و برای جلوگیری از پیشرفت در این حوزه دائما به دنبال ایجاد اخلال باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: نباید فراموش کرد تا زمانی که پرچم اسلام در این مملکت برافراشته است و مبارزه با ظلم از اصول جدایی ناپذیر این ملت است، دشمنی ها با این ملت ادامه خواهد داشت. بنابراین همچنان ایستادگی و مقاومت در برابر تهاجمات، امری اجتناب ناپذیر است و چگونگی مواجهه با این تهاجمات بخش مهمی از مسئولیت مدیران خواهد بود و مسئولان باید با تداوم خدمت شایسته به مردم، زمینه را برای تقویت سنگرهای مقاومت فراهم کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید به این نکته عمیقا توجه کنیم که اگر تعلقات و منافع شخصی و گروهی خود را کنار گذاشتیم، می توانیم مثل حاج قاسم به مردم و نظام اسلامی خدمت کنیم. امروز در سومین سالروز آسمانی شدن این فرزند رشید اسلام با حاج قاسم عزیز عهد می بندیم که پایدارتر و مقاوم تر از قبل، سرباز انقلاب و ولایت باقی‌ خواهیم ماند و تا پای جان برای حراست از سرو تنومند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان خطاب به شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم عزیز، امسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی،‌ نمایشی باشکوه از اقتدار، همدلی و وحدت را به تصویر خواهیم کشید و با فریاد بلند و صدایی رسا، عهد مقاومت، وحدت و برادری را به گوش جهانیان خواهیم رساند و مردم انشاالله در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر خواب دشمن را آشفته خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز