خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری تهران انجام می‌شود؛

نظرسنجی از مردم درباره پروژ‌ه‌های عمرانی تهران در سامانه «من شهردارم»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۰۰

شهرداری تهران سامانه‌ای را برای نظرسنجی درباره پروژه‌های مختلف مناطق و نواحی گوناگون پایتخت از عموم شهروندان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا، امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اعلام آغاز به کار سامانه نظرسنجی از مردم برای انتخاب پروژه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۲ در راستای تحقق هدف بودجه‌ریزی مشارکتی گفت: نظرسنجی در خصوص پروژه‌های اولویت دار پایتخت آغاز شد است و از امروز ۲ هزار پروژه شهری در سایت manshahrdaram.tehran.ir برای شرکت در نظرسنجی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر افزود: این پروژه‌ها قرار است در قالب لایحه بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

شهرابی با بیان اینکه مردم از امروز تا ۱۳ دی ماه می‌توانند نظرات خود را اعلام کنند، یادآور شد: در همین راستا سایتی تحت عنوان «من شهردارم» راه اندازی شده است که امروز در هجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور شهردار تهران رونمایی شد. 

شهرابی با اعلام اینکه مردم می توانند از طریق کد دستوری #۳۱۰*۱۳۷* آدرس سایت را دریافت کنند و نظرات خود را به ثبت برسانند، گفت: پس از پایان طرح در مراسمی، گزارش نتایج و درصد نظرات مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز