خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:

تمام ارکان دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۰۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام ارکان دانشگاه از جمله مدیران، سازمان دانشگاه و اساتید باید در خدمت دانشجو باشند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر روز دوشنبه (۲۱ آذرماه) به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد. 

طهرانچی با تأکید بر توجه به نقش دانشجویان در محیط دانشگاه گفت: اصالت دانشگاه متکی بر حضور دانشجو است و تمام ارکان دانشگاه از جمله مدیران، سازمان دانشگاه و اساتید باید در خدمت دانشجو باشند. 

وی با اشاره به حوادث اخیر و اغتشاشات در کشور تصریح کرد: بحمدالله دانشجویان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در این اتفاقات سربلند بیرون آمده و به اذعان مسئولان کشوری و امنیتی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی نمره قبولی گرفتند. نکته قابل توجه این است که در روزها و هفته‌های اخیر حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در میان بازداشتی‌ها در صحنه عمومی به حداقل رسیده است که این موضوع حاکی از درگیر نشدن دانشجویان در حواشی و اغتشاشات و نقش مراقبت والدانه دانشگاه آزاد اسلامی است. 

طهرانچی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت با نقش آفرینی در تعلیم و تربیت اجتماعی و دلسوزی نسبت به دانشجویان، توانست با برگزاری کمیته‌های انضباطی با حضور دانشجویان خاطی و پدر و مادر آن‌ها، دانشجویان را نسبت به حوادث اخیر هوشیار و مطلع کند. این رویکرد به حداقل رسیدن آمار بازداشتی از جمعیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را به همراه داشته است. 

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به همه رؤسای واحدها ابلاغ و تأکید شده است که محیط دانشجویی باید فعال و با نشاط باشد، حفظ سلامت و شأن محیط دانشگاه همواره مورد تأکید بوده و انتظار می‌رود دانشجویان مقررات و هنجارهای دانشگاه را رعایت کنند. 

وی با تأکید بر اهمیت ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای ما بسیار مهم است و بحمدالله در این مدت «پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان» دانشگاه آزاد اسلامی (TOP ۱٪) از ۱۹ به ۴۹ رسیده و تعداد مقالات دانشگاه آزاد اسلامی از ۹ هزار و ۹۰۰ مقاله در سال ۲۰۱۹ به ۱۲ هزار و ۲۰۰ مقاله در سال ۲۰۲۱ رسیده است و باید این روند رو به رشد را حفظ و ارتقا داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز