خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد

کشف ۸ تن انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته/ ۴۲ قاچاقچی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۰۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد موفق به کشف ۸ تن انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته شدند.

به گزارش ایلنا، سردار مجید کریمی در باره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی خستگی ناپذیر و پر تلاش فرماندهی انتظامی استان های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی استان های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات غافلگیرانه طی ۲۴ ساعت، ۸ تن انواع مواد مخدر، از نوع تریاک، شیشه، حشیش را کشف و ۴۲ قاچاقچی را دستگیر کردند که دستگیری سایر رابطان و عوامل نیز در دستور کار قرار دارد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار کریمی ادامه داد: در این عملیات‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل ۵  قبضه سلاح نیمه سنگین، ۱۵ قبضه سلاح سبک، ۶ دستگاه بی سیم و ۴۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز