خبرگزاری کار ایران

کشف سلاح جنگی در مرز قصرشیرین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۷۹

 فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۳ قبضه سلاح قاچاق و دستگیری ۴ نفر در مرز قصرشیرین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «کیاست سپهری» در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه سلاح و مهمات، مرزداران هنگ مرزی قصرشیرین با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل سلاح با یک دستگاه خودرو، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع، موفق به توقیف خودرو شدند.

وی افزود: پس از بازدید مرزداران از خودرو توقیفی، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۲ قبضه سلاح برنو به همراه مقادیری مهمات مربوطه که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی و مخفی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری ۴ نفر و معرفی به مراجع قضائی، اظهار داشت: مرزداران خستگی ناپذیر این استان با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از هیچ کوششی در برقراری امنیت مرزهای این کشور اسلامی و مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات فروگذاری نخواهند کرد.

سردار سپهری اظهار کرد: تشدید اقدامات کنترلی مرز، حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی در خلاء‌های مرزی در دستور کار قرار دارد و برای ارتقاء امنیت مرز و مرزنشینان عملکردمان را تشدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز