خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان خبر داد:

برگزاری انتخابات دبیران شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۹۳

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات دبیران شبکه های تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان ۱۲ تا ۱۷ آذرماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، وحید یامین پور از برگزاری انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان در هفته جاری خبر داد و اظهارکرد: توانمندسازی و ارتقای تشکل ها و سازمان های مردم نهاد ماموریت مهمی است که در معاونت جوانان از طرق مختلف دنبال می شود.

وی با بیان اینکه فراهم سازی بستر هم‌افزایی و گردهمایی حول محور مشترک فعالیت، از جمله طرق موثر در این مسیر است، افزود: این مهم در رویکرد تحولی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید تحت عنوان شبکه سازی تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان دنبال می شود.

معاون امور جوانان شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه تخصصی سازمان های مردم نهاد را از اهداف این شبکه سازی دانست و اظهار کرد: شناسایی سمن های موجود ذیل موضوعات مشخص و ایجاد شبکه های تخصصی موضوعی می تواند زمینه ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه، اجرای هوشمندانه و مدبرانه را فراهم کند و سازوکار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوانان در قالب تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باشد.

یامین پور در ادامه به ایجاد ۱۴ شبکه تخصصی در موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: این شبکه ها با هدف هم افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوعات مشخص، فعالسازی و ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی سمن ها، برقراری تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط همچنین آموزش و حمایت مادی و معنوی از اعضای سازمان های مردم نهاد برنامه ریزی شده اند.

معاون امور جوانان با بیان اینکه این انتخابات به صورت هم زمان از ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: جوانانی که در خود توانمندی این کار را می بینند می توانند نامزد انتخابات شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، وی در پایان گفت: در نظر داریم این شبکه ها تمامی سازمان های مردم نهاد را جدا از اینکه مجوز خود را از چه ارگانی دریافت کرده باشند، تحت پوشش قرار دهند تا از این طریق گامی در جهت گسترش و تقویت فعالیت تشکل‌های مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز