خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۳۶

دبیر خانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی برای مدعوین به مصاحبه توانایی علمی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان که از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه به «مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرایی» دعوت شده اند، مقتضی است ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته/گرایش و استان مورد نیاز فراخوان سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به موارد ذیل اقدام نمایند: 

1. تکمیل فرم ساز، تکمیل، امضا، ایمیل و همراه داشتن فرم انتخاب محل خدمت

مدعوین می‌بایست با مراجعه به نشانی زیر فرم انتخاب محل خدمت را تکمیل و ارسال نماید. 

https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5036

همچنین فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت را «تکمیل و امضا» نموده و تصویر واضح و باکیفیت آن را به نشانی پست الکترونیکی Jazb@cfu. ac. ir ارسال نمایند. 

متقاضی می‌بایست در روز مصاحبه این فرم را به همراه داشته باشد. 

مدعوین، توجه نمایند علی رغم آنکه انتخاب محل خدمت در این فرم با متقاضی است، اما به دلیل آنکه دانشگاه «یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد)» است اختیار دارد که طبق اولویت و نیازهای خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین نماید. 

2. همراه داشتن مستندات مربوط به فرم مدارک مورد نیاز

مدعوین محترم می‌بایست براساس پرینت فرم همراه با مستندات مربوطه را در یک پوشه -کلیربوک- (مستندات به ترتیب فرم چیده شود) به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز