خبرگزاری کار ایران

۴۰ تن تره‌بار قاچاق به مقصد نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۲۶۸

 جانشین مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۳ دستگاه کامیون باری و کشف ۴۰ تن تره بار قاچاق در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «منصوررضا عزیزی» در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران هنگ مرزی خرمشهر مستقر در دروازه مرزی شلمچه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای باری در بارانداز پایانه مرزی ۳ دستگاه کامیون باری حامل تره بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از کامیون‌های توقیف شده؛ ۳۰ تن گوجه فرنگی و ۱۰ تن پیاز فاقد مجوز را کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به ممنوعیت صادرات گوجه و پیاز در فصل سرما تصریح کرد: قاچاقچیان محموله گوجه و پیاز را که ممنوعیت خروج دارد، با شگردهای خاص جاسازی کرده بودند که باهوشیاری مرزبانان از دستیابی به هدف شوم‌شان بازماندند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان در پایان با اشاره دستگیری ۳ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

گفتنی است؛ محموله‌های کشف شده جهت تنظیم قیمت بازار در میدان میوه و تربار به مردم عرضه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز