خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۲۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش ایلنا،‌سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شمس آباد شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیر زیادی کالا تحت عنوان ترانزیت خارجی از مرز باشماق خارج و وصول آن بصورت صوری وصول آن به گمرک مذکور اعلام گردیده و بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای محدوده شمس آباد تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل گردیده است.

جناب سرهنگ بهرامی افزود: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس انبار موصوف واقع در شمس آباد را شناسایی که مشخص گردید مربوط به شرکتی است که در زمینه تولید تنباکو میوه‌ای می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۵۴۴ بشکه ۲۲۰لیتری گلیسیرین قاچاق کشف و توقیف گردید در تحقیقات صورت گرفته مالک کالا شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده از طریق سامانه epl مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون وعدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌نمایند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز