خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۴۳۳

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اشیا باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی برای فردا اواخر وقت چهارشنبه ۲۵ آبان تا صبح  جمعه ۲۷ آبان در سطح استان تهران به ویژه ارتفاعات، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی بارش تگرگ در مناطق مستعد بارش و احتمال کولاک در ارتفاعات بالادست گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی در بعضی ساعات مه و بارش برف مورد انتظار است.

وی نسبت به لغزندگی جاده‌ها، احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد و بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم از اتراق کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در جاده‌ها بدون تجهیزات کافی خودداری کنند.

وی در ادامه نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه تمام نیز هشدار داد و گفت: عدم تردد در فضای باز برای افراد آسیب پذیر و احتیاط در تردد به خصوص در جاده‌های بیابانی نیز توصیه  می شود. وی با بیان اینکه در زمان صدور هشدار زرد باید نسبت به شکستن درختان فرسوده حساسیت بیشتری داشته باشیم، گفت: به همه کارفرمایان و مالکان ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه می‌شود در خصوص جلوگیری از سقوط اشیا توجه لازم را داشته باشند و همچنین نسبت به احتمال آسیب به سازه‌های موقت تمهیدات لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز