خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی؛

دانش‌آموزان از ظرفیت‌های خود برای بصیرت‌افزایی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۰۶

معاون آموزش ابتدایی گفت: دانش‌آموزان باید از ظرفیت‌های خود در زمینه بصیرت و تحلیل اتفاقات استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معصومه نجفی پازوکی در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان سید احمد خمینی شیراز با تبریک روز دانش آموز و تسلیت شهادت سه دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم، مشاهده خواهیم کرد که همیشه ظلم وجود داشته است. 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بارزترین مصداق مظلومیت را مظلومیت امام حسین (ع) و فرزندانشان دانست و گفت: به شهید محمدرضا کشاورز، دانش آموزی که در حادثه حرم به شهادت رسید هم ظلم شد، پس در جرگه یاران امام حسین (ع) قرار گرفته و چه مقامی از این بالاتر است؟ 

نجفی پازوکی با بیان اینکه شهید محمدرضا کشاورز، یک دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بوده است، عنوان کرد: در همه زمینه‌ها این دانش آموز سرآمد بوده و ره صدساله را یک شبه پیموده و برای این اتفاق انتخاب شده است. 

وی ادامه داد: اگرچه دانش آموزانی که به جبهه‌های جنگ در زمان جنگ تحمیلی اعزام شدند، نوجوانان ۱۵ و ۱۶ساله بودند اما اتفاقاتی رقم زدند که همیشه در اذهان باقی مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز