خبرگزاری کار ایران

مسائل دانشجویان را باید با انس و ارتباط صمیمانه حل کرد نه با مباحث علمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۷۱

حجت الاسلام محمدصادق کفیل گفت: دین داران در طول تاریخ تأثیرگذار نبودند، بلکه دین یاران تأثیر گذار بودند و اتفاقات مهم تاریخ را رقم زدند. کارشناسان محترم ستاد اقامه نماز باید برنامه‌ریزی کنند تا دانشجوی دین دار ما را تبدیل به دانشجوی دین یار کنند.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دوره آموزشی چگونگی توانمندسازی کارشناسان مستقر در خوابگاه‌های دانشجویی با حضور حجت الاسلام محمد صادق کفیل سخنران و پژوهشگر دینی برگزار شد. 

حجت الاسلام محمدصادق کفیل درباره اصول و فنون ارتباط گیری با دانشجویان گفت: جهت ارتباط گیری مؤثر چندگام وجود دارد؛ گام اول، تشکیل حلقه دین داران است. یعنی صرفاً دورهم بودن و باهم بودن دینداران و متدینان است. گام دوم، تشکیل حلقه دین یاران است که باید برای کارهای بزرگ و فعالیت‌های دانشجویی که فراتر از یک دورهم بودن ساده است برنامه ریزی کرد. 

وی در ادامه افزود: دین داران در طول تاریخ تأثیر گذار نبودند بلکه دین یاران تأثیر گذار بودند و اتفاقات مهم تاریخ را رقم زدند. کارشناسان محترم ستاد اقامه نماز باید برنامه‌ریزی کنند تا دانشجوی دین دار ما را تبدیل به دانشجوی دین یار کنند. 

کفیل در پایان راه حل این مسئله را این چنین مطرح کرد: مسائل دانشجویان را باید با انس و ارتباط صمیمانه حل کرد نه با مباحث علمی؛ لذا درخواست می‌کنم ارتباط خود را با اساتید و دانشجویان به صورت صمیمی و دوستانه بیشتر کنید تا بسیاری از شبهات آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز