خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات:

توجه به ویژگی‌های خاص هر سانحه، ابتکار عمل نیروهای عملیاتی هلال‌احمر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۰۷

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تبادل تجارب استان‌های مختلف کشور در عملیات پاسخ به سوانح را به شرط توجه به شاخص‌های اقلیمی، فرهنگی و مشخصات فنی هر سانحه، موثر و ضروری دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس سازمان امداد و نجات صبح امروز در حاشیه گردهمایی مدیران عالی ستادی و مدیران عامل استانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس گفت: پاسخ به سوانح مختلف در پهنه گسترده ایران دستورالعمل‌های مشابهی دارد که به طور مستمر در آموزش‌ها و پروتکل‌های امداد و نجات به روزرسانی می‌شود اما آنچه بیشتر اهمیت دارد انتقال تجربیات استان‌های مختلف بر مبنای ابتکار عمل مدیران استانی است که منشاء بومی دارد و بر پایه ویژگی‌های فنی هر سانحه متفاوت از سوانح دیگر است.

مهدی ولی‌پور افزود: گردهمایی مدیران هلال احمر برای تبادل و هم‌افزایی تجربیات امدادی به خصوص آن تجاربی که در پاسخ به ویژگی‌های خاص و منحصر به یک سانحه صورت می‌گیرد، راه را برای خلاقیت و ابتکار عمل عوامل امداد و نجات در هر سانحه هموارتر از پیش می‌کند.

او تاکید کرد: عملیات امداد و نجات همواره نیازمند پژوهش و برنامه‌ریزی براساس آخرین الگوهای روز برای پاسخ سریع و موثر به سوانح است و این اینگونه نشست‌های هم‌اندیشی که امروز در مشهد شاهد یک مرحله از آن هستیم؛ پیوستی برای تکمیل این مطالعات بر مبنای روش پژوهش کیفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز