خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی اعلام کرد:

تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۰۹

به گفته رئیس پلیس پایتخت ساعت طرح ترافیک از مهرماه تغییر کرده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۸ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عملیات‌های سنگین و پرمشغله پلیس موضوع بازگشایی مدارس است و ما از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همکاران پلیس راهور در حال آمادگی برای این ایام هستند، برآورد ما این است که با حجم ترافیک بالایی در ایام روبرو باشیم  و بیش از ۳۰ درصد هم در صبح و هم عصرگاهی ترافیک افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: امروز نشستی با تمام روسای پلیس راهنمایی و رانندگی، سرکلانتران یگان امداد و کلانتری ها برگزار کردیم. حدود ۵ هزار نفر از همکارانم در کلانتری‌ها و یگان امداد در مهرماه به ویژه به بیش از ۵ هزار پلیس راهنمایی و رانندگی در کنترل و مدیریت ترافیک کمک خواهند کرد.این جلسه برای هماهنگی بیشتر است.

وی ادامه داد: اولویت ماموریت پلیس در مهرماه ترافیک مدارس است، البته در طول سال تحصیلی امنیت، مراقبت و نظم و انضباط آمد و شد دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و مدارس در دستور کار ما است.

کلانتری ها نیز مدارس را شناسایی کرده و پاکسازی اطراف مدارس از خرده فروشان مواد در حال انجام است.

وی تصریح کرد: درخصوص سرویس مدارس نیز در سال‌های گذشته به بخشی از رانندگان آموزش داده شده و بخشی از رانندگان در طول مهر و آبان آموزش می‌بینند.

او ادامه داد: استاندارد و ایمنی خودروهای سرویس مدارس نیز در دستور کار است. مهمترین مسئله ما ترافیک مهر و نظم و انضباط ترافیکی است و این جلسه برای هم افزایی بیشتر بین پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان امداد و پلیس کلانتری است.

به گفته سردار رحیمی ساعت طرح ترافیک از مهرماه تغییر کرده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۸ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز