خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سرقت به عنف با شگرد ماساژ ارزان ‌قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۵۲

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت به عنف با شگرد ماساژ ارزان قیکت در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های به عنف از چند مرد در جنوب تهران با شیوه و شگرد ماساژ ارزان‌قیمت موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان بررسی‌های ابتدایی را آغاز کردند و متوجه شدند، متهمان با تبلیغ در فضای مجازی به عنوان ماساژ ارزان قیمت مال باختگان را به خانه مورد نظر در جنوب تهران دعوت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص کرد، مال باختگان پس از مراجعه به خانه مذکور هدف زورگیری قرار گرفته شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اعضای این باند عضو یک خانواده هستند عنوان کرد: متهمان پس از تهیه فیلم سیاه اقدام به سرقت به عنف کرده و دست به اخاذی‌های زیادی زده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی کشف جرم هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی با مقام قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تاکنون چهار مال باخته سارقان را شناسایی کردند، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی با مشاهده شواهد و مدارک موجود در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف با شیوه و شگرد ماساژ ارزان قیمت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شده است، در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز