خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی اربعین مطرح کرد:

بیش از سه میلیون و ۱۵۰ هزار زائر راهی کربلا شدند/ بازگشت یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۰۸

رئیس ستاد مرکزی اربعین ورود و خروج زائران اربعین در مرز‌های مهران، ­­شلمچه، چذابه و تمرچین را بسیار خوب دانست و تاکید کرد: تاکنون سه میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی از این مرز‌ها راهی کربلا شدند .

به گزارش ایلنا، سید مجید میراحمدی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر خارجی از مرزها‌ی ایران رهسپار عراق شده‌اند و شمار زیادی از زائران پاکستانی آماده سفر به کربلا از مرز‌های جنوبی و غربی کشورمان هستند.

وی به هموطنانی که قصد زیارت در اربعین را دارند خواست با توجه­ ­به­ شرایط و امکانات فراهم شده از این فرصت استفاده حداکثری کنند و برای سهولت خروج، مرز‌های شلمچه و چذابه در خوزستان و تمرچین در آذربایجان غربی را جایگزین مرز مهران کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین از دستور وزیر کشور برای ادامه خدمت‌رسانی موکب‌های مسیر اربعین تا چند روز پس از این مراسم خبر داد و اظهار داشت: با موافقت طرف عراقی و براساس دستور وزیر کشور، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به همراه دیگر امکانات هم برای بازگرداندن زائران ایرانی از کربلا به کشور پیش‌بینی شده است.

میراحمدی با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی در ساماندهی نظم و امنیت مرزها، ورود زائران به کشور را بسیار منظم و مطلوب دانست و تصریح کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیون و ۶۵۰ هزارتن از زائران ایرانی به کشور بازگشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز