خبرگزاری کار ایران

ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۸۰

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دانشنامه یا گواهینامه تخصصی دندانپزشکی از ظهر امروز ۱۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده‌اند، باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه به سایت مرکز سنجش آزمون پزشکی مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند. 

داوطلبان باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت‌نام در سامانه obligat. behdasht. gov. ir نیز اقدام کنند. 

ارائه تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب که اسکن عکس باید در ابعاد ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل با فرمت jpg و حجم ۱۰ تا ۱۰۰ کیلو بایت انجام شود، از مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون فوق است. 

هزینه ثبت‌نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند، دو میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می‌کنند، ۹ میلیون ریال است. 

بر این اساس داوطلبان می‌توانند پس از پرداخت هزینه شرکت در آزمون، مراحل ثبت‌نام (بارگذاری مدارک و تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی) را کامل کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز