خبرگزاری کار ایران

محمدی:

هدف برنامه‌های فرهنگی زندان‌ها، تحول سازنده در فکر و شخصیت مددجویان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۷۴

رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به آذربایجان غربی و دیدار نماینده ولی‌فقیه گفت: هم‌اکنون گام‌های بزرگی درجهت اصلاح و تربیت مددجویان برداشته شده است و بر اولویت‌های معین بویژه توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی آنان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در سفر خود به استان آذربایجان غربی، با نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در این دیدار با تأکید بر اینکه تلاش ما هدایت مددجویان بسمت اصلاح‌وتربیت و بازسازگاری اجتماعی آنان است، گفت: خوشبختانه در دوران کنونی که دوران تحول و تعالی زندانبانی است، گام‌های بزرگی به‌منظور اصلاح و تربیت مددجویان برداشته شده و برهمین اساس هم روی اولویت‌های معین ازجمله حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی حداکثری آنان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

هدفگذاری بر ایجاد تحول مثبت و سازنده در فکر و شخصیت مددجویان

وی افزود: آثار برخی اقدامات تحولی در همین شش ماهه اول سال، به عینه قابل مشاهده است بویژه اینکه درحوزه توجه به خانواده زندانیان، این برنامه‌‎ریزی بیش از گذشته شده و برای اهداف اصلاحی، تربیتی و تأمینی وارد تفاهم و تعاملات با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها شده‌ایم.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان ساخت: هدف برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها، ایجاد تحول مثبت و سازنده در فکر و شخصیت مددجویان است. اگر تعامل و همکاری دستگاه‌های قضایی و اجرائی نباشد، مشکلات مددجویان نیز حل نمی‌شود.

استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای بیان سیاست‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها

در بخش دیگری از این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه پس از هم‌فکری و ارائه توصیه‌های لازم، بیان کرد: مسئولین برای پیشرفت امور باید در میدان کار حاضر باشند. ما هم از ظرفیت نماز جمعه برای بیان برنامه‌ها و سیاست‌های مرتبط با امور اصلاحی و تربیتی در زندان استفاده خواهیم کرد.

بازدید از مراکز تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی و پیگیری اولویت‌های عرصه تحول و تعالی حوزه زندانبانی در این مراکز، در دستور کار سفر امروز رئیس سازمان زندان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز