خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

خیرین به تعهدشان با سه هزار میلیارد تومان عمل کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۷۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید الگوی اصیل ایرانی اسلامی را فرا گیرند.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری امروز ۱۰ شهریورماه در آیین افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز کشور در شهرستان خوی افزود: دشمنان قبول ندارند الگوی های اسلامی در سطح کشور و جهان به الگوی ملت ها تبدیل شود و به همین الگوهای مطرح کشور را ترور می کنند. 

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید الگوی اصیل ایرانی اسلامی را فرا گیرند تا هویت شان تقویت و حفظ شود. 

نوری ضمن تشکر از سیدناصر سیدی در خصوص بزرگترین مجتمع خیرساز کشوری تصریح کرد : به خود خیرساز تاکید کردیم که خود خیر مدرسه را مدیریت کند و این همان نگاه خوب دولت در عمل به مردم و مدیریت شان است تا امور به بهترین وجه پیش رود. 

وی با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش آموز در طول ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد : باید روند امور کشور را به مردم واگذار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : خیرین به تعهدشان با سه هزار میلیارد تومان عمل کردند و این نشان می‌دهد که در صورت اعتماد به مردم می توانیم شگفتی ساز باشیم.

نوری با اشاره به تعامل و همگرایی بین دولت و مجلس اظهار کرد : ضرب آهنگ توسعه و پیشرفت کشور در طول یک سال روند و شتاب بهتر و بیشتری پیدا نموده است. 

وی در پاسخ به تاکید رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در خصوص فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تصریح کرد : در جلسه هیات وزیران با استانداران شخص رییس جمهور به انجام این مهم تاکید داشتند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز