خبرگزاری کار ایران

در سمپوزیوم ملی مدیریت و کاهش تلفات در حوادث رانندگی مطرح شد:

کاهش بسیار زیاد حوادث ترافیکی امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۶۰

رئیس جمعیت هلال احمر در اولین سمپوزیوم ملی مدیریت کاهش تلفات حوادث ترافیکی گفت: این شروع فعالیت یک قرارگاه عملیاتی برای کاهش چشم‌گیر حوادث ترافیکی با مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ صبح امروز نخستین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی به ابتکار جمعیت هلال احمر در سالن معاونت توانبخشی این جمعیت برگزار شد و رئیس این جمعیت به عنوان میزبان نمایندگان دستگاه‌های مسئول حوادث ترافیکی گفت: به جز قانون و وظیفه حاکمیتی که برای نجات جان مصدومان در جاده‌ها به هلال احمر واگذار شده؛ عملیات جست‌وجو و نجات در حوادث ترافیکی یک تکلیف اخلاقی و رسالتی بشردوستانه است. 

امیدواریم بتوانیم با اقدامات فوری، همدلی و مشارکت دستگاه‌های مسئول گام مهمی در این روزها برای کاهش تلفات محورهای مواصلاتی در غرب کشور داشته باشیم. ترافیک ناشی از راهپیمایی بزرگ اربعین در روزهای پیش رو باید امن و با حداقل حوادث ترافیکی باشد و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در آمادگی کامل هستند. 

کولیوند افزود: پس از اربعین کم کم برای امدادرسانی زمستانه در محورهای مواصلاتی می‌رسیم و بعد از آن امیدواریم پویش «نوروز ۱۴۰۲ بدون سوانح ترافیکی» به عنوان نماد این قرارگاه به موفقیت مطلوب برسد. 

در این برنامه سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا و جعفر حسین نماینده سازمان بهداشت جهانی در تهران سخنرانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز