خبرگزاری کار ایران

دهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۲۵

دهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه به تاریخ ۳۱ شهریور تا یکم مهر ماه سال ۱۴۰۱ در محل صندوق نو آوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات شریف، پس از برگزاری نه دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه طی سال‌های ۱۳۹۰ الی ۱۴۰۰ که با حضور گسترده برنامه نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری بی‌نظیر مجموعه‌های خصوصی و دولتی در این مسابقات همراه بود، هم اکنون دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف «Sharif ICT Group» با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال آماده‌سازی برگزاری «دهمین دوره‌ی ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور MPM10» در تاریخ ۳۰ شهریور الی یکم مهر ماه سال جاری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری هستند. 

این رویداد یکی از بزرگترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقات در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌‌شود.

ثبت نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت. 

این مسابقات طی دو مرحله برگزار می‌شود: مرحله اول مسابقات طی دو روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. 

در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در مسابقات در این مدت به صورت حضوری در سالن مسابقات مستقر خواهند بود و بعد ساعت ۱۸:۰۰ از سالن مسابقات خارج خواهند شد. ولی می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ‌های چالش‌ها را به سامانه مسابقات ارسال کنند. 

در مرحله اول شرکت کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش‌های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ‌های خود را برای چالش‌های مسابقه ارسال نمایند. 

مرحله اول راس ساعت ۹:۰۰ صبح روز ۳۰ شهریور آغاز شده و راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه یکم مهر ماه به پایان می‌رسد (۴۸ ساعت). پس از پایان ۴۸ ساعت مسابقه، ۱۰ تیمی که بیشترین امتیاز را از تیم داوری دریافت کردند به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. 

مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. این مرحله حدود ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه یکم مهر ماه آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله دوم به مدت ۱۰ دقیقه فرصت خواهد داشت که به ارائه ایده و برنامه خود بپردازند. در نهایت تیم‌های برتر با توجه به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه مشخص خواهند شد

ثبت نام به صورت تیمی است و تیم‌ها باید حداقل ۲ نفر و حداکثر ۴ نفر عضو باید داشته باشند. 

ثبت نام انفرادی هم مورد قبول است و تیم‌سازی برای ثبت نام‌های انفرادی در روز اول مسابقه انجام خواهد شد. 

شرکت در ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه می‌تواند فواید و مزایای متعددی برای شرکت کنندگان ایجاد نماید که به مهترین آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

۱- حضور در یک محیط جدی و واقعی جهت سنجش توانایی‌های فردی. 

۲- سنجش کیفیت ارتباط با هم تیمی‌ها در یک کار گروهی جهت رسیدن به هدف مشترک. 

۳- آشنایی با نقاط ضعف و قوت شخصی یا تیمی در مواجهه با چالش‌های واقعی

۴- آشنایی و آموزش مباحث جدید که تا به حال با آن رو به رو نشده ایم. 

۵- ارتباط با افراد با تجربه و حرفه‌ای که در حین مسابقه به عنوان داور و مشاور در کنار شرکت کنندگان هستند. 

۶- ارتباط با مدیران شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات که به عنوان مشاور در حین مسابقه در کنار شرکت کنندگان هستند. 

۷ امکان مصاحبه و استخدام در شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات

۸- امکان معرفی شرکت کنندگان در مسابقات به شتابدهنده‌ها و مراکز رشد

۹- امکان جذب سرمایه و اسپانسر برای استارتاپ‌ها

۱۰- دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی

۱۱- عضویت در خانواده بزرگ Sharif ICT و استفاده از امکانات این سامانه

همچنین جهت ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن تماس: ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز