خبرگزاری کار ایران

پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۲۵

وزیر کشور پلیس را در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی معرفی کرد و گفت: یکی از کارکردهای مهم و موثر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و انصافا در این حوزه گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «احمد وحیدی» در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا درباره کم کاری برخی دستگاه‌های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز از آن سوی مرزها، برای القاء فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی در جامعه تلاش می‌شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گرفته است.

وزیر کشور با اشاره به لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با پلیس مطرح کرد: مطابق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه بایستی پای کار باشند و البته همکارانمان در فراجا در خط مقدم تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی هستند.

وحیدی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره پیشگیری از جرم نیز مطرح کرد: یکی از کارکردهای مهم و موثر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و انصافا در این حوزه گام‌های خوبی برداشته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها و مراکز انتظامی سراسر کشور خاطر نشان کرد: فعال‌سازی دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در مراکز انتظامی و کلانتری‌ها بیانگر عزم پلیس برای تحقق پیشگیری اجتماعی است و ما قدردان تلاش‌های پلیس در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز