خبرگزاری کار ایران

توقیف شناور حامل ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۶۹

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور و کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «یداله شرفی» در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان دریابانی گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کسب خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق و ممنوعه توسط ۲ شناورهای باری در حوزه مرزهای آبی استان، بلافاصله نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازدید از شناورهای توقیفی، موفق شدند ۹ عدد گیربکس خودروی سبک، ۴ دستگاه موتور خودرو، ۳۰ طاقه پارچه، ۲۱۲ عدد لوازم برقی و آشپزخانه، ۳ هزار عدد لوازم خرازی، ۶ هزار و ۸۶۱ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و صدها قلم کالای قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه تصریح کرد: ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظریه کارشناسان مربوطه، ۱۰۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال برآورد شد که با تشکیل پرونده متشکله به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی، هرگونه تحرکات را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز