خبرگزاری کار ایران

برخورد جدی قوه قضاییه با برهم‌زنندگان آرامش جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۰۳

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: قوه قضاییه با افرادی که آرامش جامعه را برهم می‌زند با جدیت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه در حاشیه اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران درپاسخ به این سوال که به گفته پلیس برخی از سارقان سوابق متعددی از سرقت دارند و به طور مثال ۴۰ تا ۵۰ بار سابقه دارند و احکامی که برای آنها در نظر گرفته می شود بازدارنده نیست، گفت: این گزارشات که مطرح می‌شود درست نیست و کسی که به طور مثال ۵۰ بار سابقه دارد قانون اجازه نمی دهد آزاد شود حال ممکن است یک نفر در زندان بگوید متنبه شدم و آزاد شود و بعدا در جامعه مرتکب جرم شود.

وی ادامه داد: الحمدلله پلیس به وظایف خود بسیار خوب عمل می کند قوه قضاییه با افرادی که آرامش جامعه را برهم می زند به جد برخورد می کند و پلیس هم باید با  جدیت با این افراد برخورد کند تا جامعه به آرامش برسد.

او درباره آزمون وکالت گفت: مجلس قانون را اگر ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تایید کند و کسی حق ندارد تمکین نکند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز مجلس در این زمینه جلسه دارد و بعد هم مصوبه مجلس به تایید شورای نگهبان می رسد و بعد برای همه از جمله قوه قضائیه لازم الاجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز