خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تمدید گذرنامه در مرز امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۵۴

وزیر کشور با بیان اینکه با دولت عراق برای برگه گذر موقت به نتیجه نرسیدیم، گفت: تمدید گذرنامه در مرز شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اربعین که ظهر امروز برگزار شد، گفت: یکی از کمیته‌هایی که در ستاد اربعین فعال است، کمیته فرهنگی این ستاد است که سازمان ها و تشکل‌های مردمی در آن فعال هستند.

وی با اشاره به اقدامات این کمیته ادامه داد: برنامه های گسترده ای در این کمیته پیش بینی شده، اعم از برنامه هایی که در  داخل ایران و عراق با استفاده از همه ظرفیتها اعم از تهیه مقالات و کتاب و پیش بینی مراسمات برگزار خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مختلف بحث شد همچنین گزارش ها ارائه و برخی نیازها مطرح شد که انشالله رفع خواهد شد.

وحیدی تاکید کرد: اربعین یک واقعه بزرگ است و امیدواریم با کمک فعالیت های فرهنگی بخشی از این واقعه منعکس شود و زوار نیز بتوانند از خدمات فرهنگی که پیش بینی شده است استفاده کنند.

وی درباره تردد با برگ گذر مرزی برای اربعین گفت: در رابطه با برگ گذر مرزی و یا گذرنامه اختصاصی با دولت عراق به نتیجه قطعی نرسیدیم.

او ادامه داد: مهر شدن گذرنامه در مرز شدنی نیست و باید از قبل و در مبدا این کار را انجام دهند افرادی که گذرنامه شان فرصت ندارد باید قبل از سفر برای تمدید گذرنامه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه گذرنامه باید اعتبار کافی داشته باشد، گفت: اگر با دولت عراق به نتیجه رسیدیم و با گذر موقت تردد امکان پذیر شد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره تمهیدات اندیشیده در موکب ها برای مواجه با گرما گفت: همه موارد اینها پیش بینی شده است. حتی مکانهایی برای افرادی که گرمازده می شوند در دستور کار است و مواکب به دنبال تهیه این ها هستند.

وی درباره تزریق واکسن گفت: این قبلا اعلام شد که افرادی که قصد سفر دارند دز یادآور را بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز