خبرگزاری کار ایران

هوشمندسازی پلیس بسترساز خدمات‌رسانی شایسته به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۷۹

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس با هرگونه رفتارهنجارشکنانه و مغایر ارزش‌های اسلامی برخورد می‌کند؛ گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی با توسعه اقدامات فرهنگی و ترویج ارزش‌های اسلامی قابل کنترل است.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌های ماه محرم گفت: استان اردبیل برخوردار از مردمی ولایی، حسینی، انقلابی، حامی نظام اسلامی و زیبنده اخلاقیات و معنویات است.

وی وجود آیت الله عاملی را به جهت برخورداری از شخصیت و چهره‌ای کشوری و بین المللی مایه برکت برای استان اردبیل توصیف کرد و افزود: همدلی و تعامل شایسته فی مابین اعضاء شورای تامین، مشارکت مردم و تلاش مسئولانه و خدمات‌رسانی بی‌منت پلیس باعث شده اردبیل به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل، ماموریت‌های انتظامی به صورت هدفمند اجرا و شاخص‌های امنیتی بالا باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملکرد مطلوب و شایسته پلیس استان اردبیل در حوزه‌های مختلف ماموریتی اظهار داشت: انصافا" اقدامات شایسته و خوبی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل در ابعاد مختلف ماموریتی انجام شده که جا دارد از خدمات و تلاش‌های سردار حسینی کمال سپاس و قدردانی را داشته و برای سرهنگ تقوی که از افسران لایق و جوان مجموعه انتظامی است در سمت جدید آرزوی توفیق دارم.

سردار اشتری با بیان اینکه بحمدالله مجموعه فرماندهی انتظامی کشور با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و تلاش‌ها و خدمات صادقانه و مخلصانه پلیس، برخوردار از جایگاه و اعتبار اجتماعی مطلوب است؛ گفت: بعد از معلمان، پلیس به لحاظ محبوبیت رتبه دوم را در بین مردم داشته و اقشار اجتماعی به پلیس اعتماد دارند و عملکرد کارکنان انتظامی رضایت مسئولان و مردم خصوصا" مقام معظم رهبری را جلب کرده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری کاملا" در تراز انقلاب اسلامی انجام وظیفه و ایفای نقش می‌کند؛ اظهار داشت: به حول و قوه الهی مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در حوزه تحقیق و پژوهش به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و با بهره مندی از فناوری‌های جدید و به روز اقدامات شایسته‌ای انجام که کشف سرقت از صندوق امانات بانک ملی مصداقی از اقدامات شایسته پلیس با بهره مندی از فناوری و دانش روز است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مجموعه انتظامی را حافظ ارزش‌های اسلامی خطاب فرموده اند: گفت: مجموعه انتظامی در حوزه هوشمندسازی پلیس اقدامات و پیشرفت‌های خوبی داشته؛ که همه این اقدامات و پیشرفت‌ها بسترساز خدمات‌رسانی شایسته به مردم بوده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در کسوت مجری قانون با هرگونه رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه و مغایر ارزش‌های اسلامی از جمله کشف حجاب برخورد می‌کند؛ افزود: جرایم و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با توسعه اقدامات فرهنگی و مشارکتی و تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلامی قابل کنترل و پیشگیری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر اینکه پلیس از امنیت و آرامش مردم حفاظت و پاسداری و اقدامات خود را منطبق با قانون انجام می‌دهد؛ افزود: امنیت و آرامش مردم اولویت مهم و آرمان مقدس پلیس بوده و پلیس مقتدرانه و با برخورداری از رافت اسلامی و اقتدار قانونی آن را تامین و توسعه و با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز