خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

امنیت در جمهوری اسلامی ایران، مردم محور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۰۸

وزیر کشور با بیان اینکه مردم، پایه اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مولفه اساسی در این زمینه، حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور افزود: مسایل امنیت در دوره‌های مختلف، چهره‌های متفاوت داشته است؛ زمانی دشمن با استفاده از منافقان به دنبال جنگ مسلحانه بود و امروز از ابزارهای فرهنگی و هویتی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: برای همین باید با زمان‌شناسی و شناخت دقیق چالش‌ها، به مقابله با تهدیدها علیه امنیت کشور بپردازیم.

وزیر کشور، بزرگترین تلاش دشمن را در شرایط کنونی، القای فضای یاس و ناامیدی در کشور برشمرد و اظهار کرد: هدف اصلی دشمن از بین بردن هویت‌های اصیل فرهنگی همچون حجاب و عفاف، ایجاد تفرقه و دوگانگی در داخل کشور است که البته با توجه به ریشه‌های اعتقادی مردم و پایه‌های مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در رسیدن به این اهداف پلید، ناکام مانده است.

وحیدی مسائل امنیتی را زیرساخت اصلی تحقق سایر نیازها و اهداف کشور دانست و گفت: مواجهه عالمانه با مسائل امنیتی و در نظر گرفتن جمیع شرایط و ملاحظات منطقه‌ای هر استان، باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد مهم تولید قدرت، گفتمان‌سازی است. برای تقویت این ظرفیت بایستی مدیران همواره در میان مردم حضور داشته باشند تا همدلی، هم افزایی، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی در کشور بیش از گذشته ظهور یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز