خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد مدیریت شهری پایتخت در تامین و توزیع آسفالت موردنیاز تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۴۷

خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران که در وبینار تخصصی عمران، مناطق و سازمان‌ها سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از اقدامات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در زمینه تامین آسفالت موردنیاز پروژه‌های احداث و مرمت معابر، بر اهمیت توزیع مناسب و عادلانه این محصول متناسب با نیاز مناطق تاکید کرد.

وی همچنین با بیان آنکه افزایش میزان تولید آسفالت همچنان به عنوان یک سیاست اصولی در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران دنبال می‌شود، یادآور شد: خرید ۲ کارخانه جدید آسفالت، هر یک با ظرفیت تولید ۲۴۰ تن در ساعت و نصب و راه اندازی آن‌ها در محدوده‌های شرق و غرب پایتخت، در دستور کار این معاونت قرار دارد. ضمن آنکه قرار است کارخانه شماره ۹ آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز اورهال (بازبینی و مرمت اساسی) شود.

مسعود حق لطفی مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز طی سخنانی در این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس، جمعی از کارشناسان و مدیران شهری کشور را در قالب یکی از کمیته‌های تخصصی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گردهم آورده بود، از همکاری این سازمان با دانشگاه امیرکبیر و فعالان بخش خصوصی جهت خرید دستگاه تولید آسفالت بازیافتی خبر داد و گفت: استفاده مجدد از تراشه‌های آسفالت به افزایش ظرفیت تولید این محصول استراتژیک، رعایت بیشتر ملاحظات زیست محیطی و صرفه جویی اقتصادی در پروژه‌های بهسازی و مرمت معابر می‌انجامد.

گفتنی است در این نشست که علاوه بر دبیر کمیسیون فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور، معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های مناطق ۱۳ و ۱۷ و معاونان فنی و عمرانی برخی از کلانشهرهای کشور نیز حضور داشتند، درباره عملکرد ویژه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تامین و توزیع آسفالت مورد نیاز شهر تهران با هدف انتقال دانش و تجربیات مدیریتی به سایر کلانشهرهای کشور بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز