خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۲۵۰ هزار مترمربع اراضی زراعی در شهرری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۲۵

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از تخریب ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی شهرستان ری خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند در این باره اظهار کرد: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری به اجرا در آمد و در این راستا ماموران با هماهنگی های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق به شناسایی ۱۳ سوله و باغ ویلا غیرمجاز در این شهرستان شدند.

هداوند تصریح کرد: در این عملیات ۱۳ مورد دیوارکشی، بنا و محوطه سازی در مجموع به متراژ ۲۵۰ هزار مترمربع به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال از اراضی کشاورزی در بخش "قلعه نو" شهرستان ری رهاسازی شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه حفظ و حراست از بافت‌های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست، هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این رابطه ۱۳ متهم  به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز