خبرگزاری کار ایران

همزمان با سال جهانی علوم پایه؛

برگزاری ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در آذر ۱۴۰۱ / استاد نمونه جوان علوم پایه کشور انتخاب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۵۵

رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران از برگزاری ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذر ماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ نسبت به ارسال و ثبت ایده‌های خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، وحید نیکنام رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه‌های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. 

وی شناسایی ایده‌های نو و تسهیل مسیر حرکت آن‌ها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: ایجاد شبکه‌ای از استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از اهداف اصلی این جشنواره است تا تعمیق روابط دانشمندان این حوزه مهم علمی، به توسعه اهداف و عملکردهای دانشگاهیان در حوزه علوم پایه بینجامد. 

رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام اینکه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به حوزه‌های مختلف علوم پایه شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی و با تاکید ویژه بر هوش مصنوعی توجه دارد، ادامه داد: این جشنواره آذر ماه ۱۴۰۱ توسط دانشکدگان علوم دانشگاه تهران و بنیاد علم و فناوری جمیلی برگزار خواهد شد. 

نیکنام افزود: صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نشانی ysf-persia. com ایده‌های خود را به سامانه ثبت‌نامی جشنواره ارسال کنند. 

استاد دانشکدگان علوم دانشگاه تهران یادآور شد: در ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نیز همانند دوره‌های گذشته، انتخاب استاد نمونه جوان علوم پایه طبق ضوابط این جشنواره صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز