خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی مطرح کرد؛

دیپلماسی مرزی برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۷۱۶

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: برای تسهیل تردد و امنیت زائران اربعین در مرزها، هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

به گزارش ایلنا، سردار «احمد علی گودرزی» در بازدید از زیرساخت‌ها و سازه‌های در دست اقدام مرز خسروی برای تردد زائران اربعین از مرز شهرستان قصر شیرین، گفت: یکی از وظایف مهم مرزبانی در ماموریت بزرگ اربعین، ایجاد امنیت و زیر ساخت‌ها برای زائران اقا اباعبدالحسین (ع) می‌باشد که بحمدالله با تلاش مرزبانان این زمینه در نقطه صفر خسروی هنگ مرزی قصرشیرین ایجاد شده است. 

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی در امر اربعین، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است. 

سردار گودرزی ماموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت دانست و اظهارکرد: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات‌رسانی به آن‌ها دریغ نخواهند کرد. 

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و پیروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد:  این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می‌دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ‌تر خواهد بود. 

گفتنی است؛ در این بازدید هیات بلند پایه از مرزبانی انتظامی کشور، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار شهرستان قصرشیرین سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز