خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره شرایط تعطیلی بیمارستان‌های متخلف/ پرونده‌های فروش کالای تقلبی در زمینه خودرو قابل توجه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۹۳

سخنگوی سازمان تعزیرات درباره تخلفات در حوزه بیمارستان ها و خودرو توضیحاتی ارائه کرد.

محمد علی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت قرمز در لبنیات گفت: ما در سازمان تعزیرات یک شعبه ویژه از شعب ملی را برای این منظور اختصاص داده ایم و به تخلفاتی که در این زمینه وجود دارد، رسیدگی می کند.

وی ادامه داد: همچنین گشت های ما با جهاد کشاورزی هماهنگ هستند و به بررسی بازار می پردازند. تخلف، تخلف است و فرقی ندارد از سوی شرکت تولید کننده اتفاق بیفتد یا شرکت توزیع یا فروشنده در هر صورت هر یک مرتکب تخلف شوند باید برخورد شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره تخلفاتی که در حوزه خودرو اتفاق می افتد، تصریح کرد: تخلفات در زمینه خودرو متعدد است یکی از این تخلفات، تخلف در زمینه عدم تحویل به موقع خودرو از سوی شرکت ها بود که این کار دیگر در حوزه اختیارات سازمان تعزیرات نیست. اما به سایر تخلفات در حوزه خودرو مانند گران فروشی، فروش کالای تقلبی و ... سازمان تعزیرات کماکان رسیدگی می کند.

اسفنانی با بیان اینکه پرونده هایی که در خصوص فروش کالای تقلبی در زمینه خودرو تشیکل می شود قابل توجه است، خاطرنشان کرد: کالاهای تقلبی هم شامل لوازم یدکی خودرو می شود و هم شامل مواردی مانند اینکه خودرویی در یک تصادف بدنه آن آسیب دیده و بعد از تعمیر به عنوان یک خودروی صفر کیلومتر به فروش رسیده است. ما در این نوع پرونده ها از نظرات کارشناسان استفاده می کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره تخلفات بیمارستان ها گفت: تخلف دریافت بیش از تعرفه یکی از تخلفاتی است که چه در بیمارستان ها اتفاق بیفتد و چه در مطب ها فرقی ندارد قطعا سازمان تعزیرات به این تخلف رسیدگی می کند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در سال های گذشته حکم تعطیلی بعضی از بیمارستان ها که تخلفات متعدد را داشته اند نیز صادر کرده ایم، گفت: تخلفات در این زمینه شامل تخلف دریافت بیش از تعرفه از بیمار یا همراه بیمار، استفاده از کادر غیرمتخصص، استفاده از کالاهایی که مجاز نیست.

اسفنانی خاطرنشان کرد: ما تخلفات بیمارستان ها را سه بار به دانشگاه علوم پزشکی مربوطه گزارش می دهیم چنانچه این تخلفات برای بار چهارم از سوی بیمارستان صورت بگیرد حکم به تعطیلی بیمارستان صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز