خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در پاسخ به ایلنا؛

احتمال بازگشایی مرزهای تمرچین و باشماق برای سفر اربعین/توضیح درباره تردد از مرزهای زمینی به عراق

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۸۴

وزیر کشور با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران به عتبات در روزهای آینده درباره تردد از مرزهای زمینی به عراق توضیحاتی ارائه کرد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره تردد زائران از مرزهای زمینی برای سفر به عتبات در حال حاضر و در ایام اربعین گفت: در حال حاضر مرزهای شلمچه، چذابه، مهران در حال حاضر فعال است و تردد زائران از این مرزها امکان پذیر است.

وی در خصوص مرز خسروی ادامه داد: با توافقی که بین ما و کشور عراق صورت گرفته است این مرز نیز فعال خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ممکن است مرزهای دیگری مانند مرز تمرچین و باشماق نیز فعال شوند که در این زمینه نیز در حال رایزنی هستیم.

وحیدی تاکید کرد: در حال حاضر نیز زائران از برخی از مرزها در حال تردد هستند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین وجود دارد، گفت: پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات در مرز صورت گرفته است. همچنین تمهیدات لازم برای موضوعات بهداشتی و حمل و نقل و سایر خدماتی که برای رفاه و آسایش زائران لازم است اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز